Prekių pristatymas Lietuvoje:

  • Nemokamas prekių atsiėmimas mūsų sandėlyje adresu Kalvarijų g. 272A, Vilnius (I-V 8:00-17:00 val., VI-VII nedirbame)
  • Pristatymas į OMNIVA paštomatą (1-3 d.d.) – 2.99 EUR
  • Pristatymas OMNIVA kurjeriu Jūsų nurodytu adresu (1-3 d.d.) – 4.99 EUR
  • Pristatymas į LP EXPRESS paštomatą (1-3 d.d.) – 2.99 EUR
  • Pristatymas LP EXPRESS kurjeriu Jūsų nurodytu adresu (1-3 d.d.) – 3.99 EUR
  • Pristatymas į VENIPAK paštomatą (1-3 d.d.) – 3.59 EUR
  • Pristatymas VENIPAK kurjeriu Jūsų nurodytu adresu (1-3 d.d.) – 5.49 EUR
  • Užsakymo sumai viršijant 60 EUR – pristatymas nemokamas

Prekių grąžinimas ir keitimas

  • Prekės grąžinamos ir keičiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis bei lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis taisyklėmis.
  • Norėdamas grąžinti prekę(-es) prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai Pardavėją el.paštu info@korifejus.lt(būtina raštu pateikti prašymą dėl prekių grąžinimo, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastį).
  • Jeigu įsigyta prekė yra nekokybiška, ji keičiama į analogišką kokybišką prekę, informavus apie tai Pardavėją el. laišku info@korifejus.lt per 7 dienas nuo prekės gavimo. Kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
  • pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
  • Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti Pirkėjo nenaudota ir nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė));
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
  • grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
  • grąžinant kokybišką prekę arba atsisakius jau apmokėto bei neišsiųsto užsakymo, siuntimo išlaidos nėra grąžinamos.
  • jeigu Pirkėjas neteisingai nurodo užsakymo pristatymo adresą ir prekės yra grąžinamos Pardavejui, siuntimo išlaidos Pirkėjui nėra grąžinamos. Grąžinama tik grąžinta prekių vertė.
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.